Radarski detektorji morajo za zanesljivo delovanje imeti dostop do radarskih valov iz radarskih virov. Standardno vetrobransko steklo absorbira radarske valove v zanemarljivem odstotku. Težava se pojavi, če je na poti do detektorja ovira, ki bi lahko odbila signal. Tipičen primer je atermično/kovinsko prevlečeno vetrobransko steklo na nekaterih vozilih.

Zakaj so nekateri avtomobili opremljeni z atermičnimi vetrobranskimi stekli? Odgovor je preprost, tanek in skoraj 100-odstotno prozoren sloj kovinske prevleke lahko odbija ne le radarske valove, temveč tudi določen spekter sončne svetlobe, ki prihaja v vozilo. Takšna okna lahko zmanjšajo količino toplote v kabini in prispevajo k udobju potnikov. Oglejmo si podrobneje različne vrste oken, ki se uporabljajo v industriji.

Prenosni radarski detektorji v primerjavi z atermičnim/kovinsko prevlečenim vetrobranskim steklom

Atermično vetrobransko steklo lahko prepoznate po rahlo zelenem/modrem/magenta odtenku, ko pogledate avto iz določenega kota. Najlažje ugotovite, ko pogledate vetrobransko steklo s polariziranimi sončnimi očali, ki lahko poudarijo učinek. Različne avtomobilske znamke uporabljajo različne oznake, kot so Athermal, dethermal, IR, Sun safe, Sun protect, Microclimatic window itd. Te vrste vetrobranskih stekel praktično onemogočajo uporabo prenosnih detektorjev. Ta okna s kovinsko prevleko lahko zmanjšajo radarski signal do 95 %, s čimer znižajo obseg zaznavanja s sto in več metrov na le nekaj metrov.

V tem primeru sta samo dve rešitvi. Bodisi menjava vetrobranskega stekla za standardno varianto, nekateri modeli avtomobilov pa klasičnih stekel sploh ne ponujajo. Druga možnost je nakup enega od kompletov za vgradnjo po meri, kjer se radarska antena vgradi v sprednji odbijač avtomobila.

Tipični primeri avtomobilov z atermičnimi vetrobranskimi stekli

Škoda Superb BMW serije 3-7 Porsche Panamera VW Arteon, Passat veliko vozil Renault in Citroen In po možnosti kateri koli model običajnih proizvajalcev z višjo stopnjo možnosti.

  • Škoda Superb, Octavia
  • BMW
  • Mercedes Benz - E, S
  • Porsche Panamera
  • Audi A6
  • VW Arteon, Passat
  • veliko vozil Renault in Citroen

In po možnosti kateri koli model običajnih proizvajalcev z višjo stopnjo možnosti.

Prenosni detektorji v primerjavi z ogrevanim vetrobranskim steklom

Ogrevano vetrobransko steklo je prepoznavno po zelo tankih trakovih žice, ki potekajo običajno navpično skozi celotno steklo. Ti trakovi so tanki kot človeški las in med seboj oddaljeni nekaj milimetrov. ogrevana vetrobranska stekla minimalno vplivajo na delovanje prenosnih detektorjev in zmanjšajo signalne valove za približno 1-3 %. Pri sodobnih detektorjih je ta izguba signala neopazna. Preprosto povedano, ogrevana vetrobranska stekla za sodobne detektorje ne predstavljajo nobene grožnje.

Prenosni detektorji v primerjavi z varnostnimi/protisončnimi zatemnjenimi stekli

Zatemnjena stekla ali stekla z varnostno folijo niso problem za radarske detektorje. Večina filmov, ki se uporabljajo v industriji, nima kovinske prevleke, zato lahko radarski valovi preidejo brez izgube. Če iščete diskretno mesto za svoj prenosni detektor, ga lahko preprosto namestite za protisončni trak na vrhu vetrobranskega stekla.

Vgradni detektor in ovire pri vgradnji

Radarska antena iz po meri nameščenega kompleta je običajno nameščena za plastičnim delom prednjega odbijača avtomobila, na koncu v prednjo masko. Pri nameščanju antene je treba upoštevati, da ji na poti ne smejo biti nobene kovinske ovire, kot so kovinski nosilci, registrske tablice, cevi svetlobnih podložk ali kromirani deli odbijača avtomobila.

Zaključek

Na kratko, ali ima vaš avto kovinsko prevlečeno - atermično vetrobransko steklo? Potrebovali boste vgradni sistem. Katera koli druga vrsta vetrobranskega stekla ne bo predstavljala težave za vaš prenosni detektor.